امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

برای دفاع از ادب و انسانیت، برای دفاع از مظهر خوبی ها

امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

برای دفاع از ادب و انسانیت، برای دفاع از مظهر خوبی ها

امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

آنقدر شعر از تو نگفتند شاعران
تا اینکه باز شد دهن نانجیب ها...

من عاشق محمد هستم - i love muhammad

چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۶ ق.ظ

در پی اهانت مجلهء فرانسوی به پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله، پیشنهاد می‌کنم تصویر و متن زیر را بازنشر کنید.

عاشقان محمد


"I love Mohammad "P.B.U.H

I hate terrorism

I condemn insulting the holy prophets


***


من عاشق محمدم

از تروریسم متنفرم

توهین به پیامبران الهی را محکوم میکنم


***


J'adore Muhammad

Je déteste le terrorisme

Je condamne insulte aux messagers de Dieu


***


أنا أحب محمد صلی الله علیه و آله

أنا اکره الأرهاب 

أنا ادین الأهانة على الأنبیاء کلهم


منبع: شهاب مرادی

نظرات  (۱)

سلام
عالیه خوشحال می شسم تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:
سلام. تبادل لینک در رتبه گوگل تاثیر منفی داره. موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی