امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

برای دفاع از ادب و انسانیت، برای دفاع از مظهر خوبی ها

امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

برای دفاع از ادب و انسانیت، برای دفاع از مظهر خوبی ها

امام نقی، پیشوایی که کمتر شناختیم

آنقدر شعر از تو نگفتند شاعران
تا اینکه باز شد دهن نانجیب ها...

راه اندازی وبلاگ امام نقی علیه السلام

دوشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

با سلام.

برای اینکه بدانید هدف ما از راه‌اندازی این وبلاگ چیست، لطفا متن زیر را مطالعه بفرمایید. شما اگر در سایت گوگل، کلمه نقی یا امام نقی را جستجو کنید، اولین نتایجی که مشاهده خواهید کرد، مطالب و تصاویر اهانت آمیزی است که دهمین امام مظلوم شیعیان را نشانه گرفته است.

مظلومیت امام نقی

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، متاسفانه اولین آدرسی که بعد از جستجوی کلمه "امام نقی" توسط گوگل پیشنهاد شده، آدرس صفحه‌ای در فیس بوک است که به قول صاحب آن، با هدف تابوشکنی ایجاد شده و از هیچ نوع اهانتی به امام هادی علیه السلام دریغ نمی‌کند. البته آنچه که بیشتر باعث تاسف می‌شود این است که این صفحه بیش از 34 هزار بار توسط کاربران فیسبوک لایک شده است.

حالا ما باید چکار کنیم که این نتایج سخیف از صفحه اول گوگل پاک شود؟ چاره کار این است که همه‌ی وبلاگ نویسان شیعه، مطالب و تصاویری را در مورد امام هادی(ع) با کلمه‌ی "امام نقی" منتشر کنند تا به تدریج، همه مطالب و تصاویر اهانت آمیز از صفحه اول گوگل به صفحات بعدی منتقل شود.

نکته: از لینک دادن به وبلاگ ها و سایت هایی که با موضوع "امام نقی" فعالیت می‌کنند غافل نشوید، اینکار تاثیر بسیار زیادی برای رسیدن به صفحه اول گوگل دارد.

نظرات  (۱)

سلام بااجازه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی